Sabide 06 Avost 2022, h 21:00

Jo (no) sai

di Maria Elisabetta Novello
Inaugurazion dal progjet site-specific, par cure di Angelo Bertani

Brindis Nonino

L’instalazion artistiche è sarà vierte al public intant dai apuntaments di Avostanis
da lis siet di sere a miezegnot, fin ai 11 di Setembar.

“…Tu sai benissimo che i tuoi interventi e il tuo linguaggio hanno un po’ l’effetto del sole che attraversa la polvere. È un’immagine bella ma si può anche vedere (o capire) poco… “.
E tache di chi, da l’ultime interviste che Pasolini al veve lassât al 1in di Novembar dal 1975, la mê riflession su la figure di Pasolini, cun chê di evidenziâ e di meti in vore capacitâts interpretativis e critichis su la figure dal poete che cetant, masse si veve vût scrit.
Tai spazis dai Colonos, cjamâts di storie, il spetadôr al vignarà clamât a partecipâ mediant di une azion, dome movintsi tra lis instalazions fatis cun elements provisoris propris dal puest, o cun elements come il polvar e la lûs.
Intun mont complicât dulà che dut al ven filtrât e fuscât, e la realtât e je simpri plui lontane, il gno tentatîf al è chel di tornâ a tirâ fûr il desideri dal viodi. Une esperience di condivision cu l’opare, dulà che il public si font cul spazi, imagjinantsi no plui e dome tant che spetadôr, ma ancje come atôr, come sogjet “tal achì e cumò”. (Maria Elisabetta Novello)

Program Avostanis 2022 _ XXXI